KÄYTTÖÖNOTOSSA &
TÄYTÄNTÖÖNPANO

KÄYTTÖÖNOTOSSA & TÄYTÄNTÖÖNPANO

Kun aika on valttia, luotettavuus on ehdoton.

Avain asioita harkitsemaan aikana rollouts: ei pitäisi olla mitään häiriöitä jatkuva prosessi tai vaikutus käyttäjän kokemus yrityksen sivusto. Huolellinen valmistelu, mukaan lukien erittäin henkilökohtainen laite, pre-kokoonpano, on välttämätöntä täällä. Tapauksissa, joissa aika on kriittinen ja tarvittavat resurssit ovat merkittäviä, tarvitset kumppanin, johon voit luottaa. Siksi TA Triumph-Adler kestää huolellinen, yksityiskohtainen lähestymistapa suunnittelu rollouts. Tämä vaatii jatkuvaa, henkilökohtaista viestintää asiakkaan ja meidän joukkue.

"Omasta kokemuksesta, ylläpitää läheisiä viestintä kunkin vaiheen aikana prosessin auttaa välttämään epämiellyttäviä yllätyksiä."

Tobias Adam, Johtaja Siirtymisen Suunnittelu & Tukea

Kolme kysymystä Tobias Adam

Kysymys: Mitkä ovat vaiheet, joissa suunnittelu on tehty aikana käyttöönotossa?

Vastaus:On neljä selkeästi määritellyt vaiheet: aloittaminen, suunnittelu, toteutus ja wrap-up vaiheet. Suunnitteluvaiheessa on ensisijaisen tärkeää, kuten dynaaminen prosessi, jonka vaikutukset tuntuvat koko projektin aikana. Se on, koska työn menetelmiä ja muotoja, materiaaleja, työkaluja ja alkuperäisen sub-tavoitteet on määritelty tällä hetkellä. Yksityiskohtainen työsuunnitelma kuvataan kuka tekee, mitä, tekniikat, jotka jokainen ihminen toimii ja missä ja milloin tehtävät on suoritettu. Vaatimukset ja rajapinnat ovat pääasiassa määritelty siirtyminen manager. Suunnitteluvaiheessa on ratkaisevasti vaikuttanut yhteinen käyttöönotossa kokouksessa. Kun tämä on hallussa, käytännön toteutus alkaa vuonna selkeästi määritellyt vaiheet. Näitä ovat muun muassa koeajoja, pre-asennukset, logistiikka toimintaa, käyttöönotto ja käyttäjien koulutus.

Kysymys:Mitä ovat tärkeimmistä tavoitteista aikana pre-kokoonpano?

Vastaus:Järjestelmät ovat esiasennettuna ja valmiiksi konfiguroitu meidän keski-Pre-Kokoonpano-Keskuksen mukaan yksittäiset tekniset tiedot asiakkaalle. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaalle laadukkaita tuotteita alusta alkaen, kaikki alkaen central-ohjelmiston asennuksen. Se on tärkeää aina pitää mielessä, erityiset olosuhteet kunkin asiakkaan. Tämä säästää kaikkien aikaa, rahaa ja turhaa hässäkkää aikana myöhemmän täytäntöönpanon yhteydessä.

Kysymys:Mitkä ovat tärkeimmät ominaisuudet, jotka luonnehtivat TA Triumph-Adler käyttöönotossa?

Vastaus:Tämä olisi avoimuutta ja ennen kaikkea muuta. Asiakkaan on annettava täydelliset tiedot kunkin vaiheen aikana toiminnan ansiosta optimoidut prosessit ja end-to-end-seuranta. Teemme kaikkemme varmistaa käyttöönotossa prosessi on positiivinen kokemus asiakkaalle. Kun monimutkaisuus kasvaa ja asiakkaiden vaatimusten kannalta aika, budjetti ja laatu kasvaa, projektin hallinta on tullut välttämätön varmistamaan projektin lopullinen menestys. Kun käyttöönotto on valmis, meidän on myös tukea asiakasta. Kun projektin tulokset on hyväksytty, alueelliset service operation manager tarjoaa jatkuvaa tukea ja säännöllistä palvelua asiakkaillemme.

"Asiakaskohtainen järjestelmä pre-kokoonpano takaa saumattoman päällä."

Lars Hagemann, Head of Pre-Kokoonpano Centre

TA Triumph-Adler logistics centre, Altenwerder

High-tech-TA Triumph-Adler logistics centre, Hampuri-Altenwerder todistaa sen kyky toimittaa joka päivä. Integroitu IT-ratkaisut tarjoavat tukea kaikissa projektin vaiheissa, alkaen analyysi ja kustannusarvio asti, pre-asennus suunnittelu, logistiikka, käyttöönotossa ja lopullinen hyväksyntä. Tämä varmistaa, että projekti on valmis nopeasti ja läpinäkyvästi asiakkaan eduksi.

"Ammatillinen käyttöönotossa on osoittautunut säästää asiakkaamme aikaa, rahaa ja hermoja."

Tobias Adam, Johtaja Siirtymisen Suunnittelu & Tukea

Menestystarina: TA & alueella Lüneburg

Lüneburg piirin viranomaiset olivat huolellinen tekemään päätökseen valita TA Triumph-Adler kuten sen kumppani dokumenttien hallinta. Käyttöönoton projekti oli valmistuu nopeasti. Tämä merkitsi vaihtaminen tulostimen ja monitoiminen järjestelmissä ja asentaa uusi ohjelmisto ratkaisuja, kaikki kun asiakas ylläpitää normaalia toimintaa.

Tulos: Katso meidän video selvittää, miten olimme mahdollisuus hyödyntää korkean suorituskyvyn tuotteita myydä Stefan Domanske, Johtaja Lüneberg district, asiantuntijapalvelut ja korkea hyötysuhde tarjoamme.

Palvelumme: lisäarvo on se, mitä me tarjoamme.

Kun soitat, olemme täällä palvella sinua heti. Tarjoamme nopeaa, vaivatonta tukea. Olemme aktiivinen ja on henkilöstöä paikan päällä auttaa sinua ei ole aikaa. Koska palvelu on intohimomme!