PALVELUMME
HALLINTAJÄRJESTELMÄ
MEIDÄN SERVICE MANAGEMENT-JÄRJESTELMÄN
Kun soitat, James TA on siellä palvella sinua heti. Tarjoamme nopeaa, vaivatonta tukea. Olemme aktiivinen ja on henkilöstöä paikan päällä auttaa sinua ei ole aikaa. Koska palvelu on intohimomme!
Meidän palvelujärjestelmä tarjoaa muokkaus, avoimuus ja joustavuus. Voit saada tukea, joka täyttää asiakkaan tarpeita. Tarvittaessa voimme myös tarjota henkilökunnalle koulutusta, jotta työntekijät voivat käyttää kaikkia toimintoja tarjoamia ratkaisuja. On asettaa hinnat jokaisen palvelun voidakseen antaa sinulle tarkan kuvan siitä, mitä saat rahaa. Tämä lähestymistapa takaa sen, oikeudenmukainen ja läpinäkyvä laskutus.
Otamme mielellämme auttaa sinua vuonna valitsemalla haluamasi palvelu. Sovi tapaaminen nyt.
Ammattitaitoista palvelua
Jos yhtiön tulostus-ja IT-järjestelmiä murtaa tai kokemus toimintahäiriö, ensisijainen tavoite on saada ne takaisin verkossa nopeasti. Meillä on siis tarjota palvelun laatu vertaansa vailla markkinoilla.
Konsultointi & analyysi
Me analysoida ja optimoida prosesseja digitaaliset ja painetut asiakirjat. Mitä asiakkaat saavat, on asiakaskohtainen ratkaisu konsepti, joka tarjoaa enemmän avoimuutta ja tehokkuutta ja tuottaa säästöjä aikaa ja kustannuksia.
Uskomme, lisäarvo on kaikkein tärkeintä, varsinkin kun se tulee palvelua. Meidän optimaalisesti rakenne meidän prosessit, joilla varmistetaan oman täyden tyytyväisyyden. Siitä hetkestä saamme soittaa service desk, kunnes ongelma on ratkaistu, meidän service management-järjestelmä varmistaa, sileä, läpinäkyvä prosessi. Voit tarkastella tilan palvelua, jotta koko ajan, tietenkin.
Suora pääsy James ja meidän valikoiman palveluja on myös saatavilla kautta TA Ohjaamon®, meidän keski-portaali lisää tehokkuutta.
Haluatko säästää aikaa ja rahaa teidän työnkulkuja? Sitten me olemme siellä auttaa sinua meidän laitteisto-ratkaisuja ja innovatiivista teknologiaa.